Színészként többnyire hősöket játszik. Jól áll neki a hősszerelmes típus is. Egyszerre van jelen benne a kisfiús báj, és a szenvedéllyel bármit elsöprő férfi. Ezért olyan hiteles Biron a Lóvátett lovagokban, és félelmetesen szenvedélyes Baal a lázadó szerepében, Brecht: Baal című darabjában. Nem áll messze tőle a zene, és kiválóan énekel. Megható és a maga természetességében szerethető a tiszta és jószívű Boka János megformálásában a Pál utcai fiúk zenés játékban, és ő a Bádogember az Óz, a csodák csodájában. Jól áll neki Jay Gatsby, a szerelméért harcoló férfi szerepe, A nagy Gatsby főszereplőjeként. De nem maradt ki a Dosztojevszkij Bűn és bűnhődése, Tolsztoj: Háború és béke elképesztően nagy ívű előadása, vagy Chaplin: A diktátor című darabja sem a sorból. A legkülönbözőbb színészi oldalait láthatja a közönség.
-
Alma és a fája esete a nagyvilág fűszereivel átitatva A családi tér nagymértékben predesztinálhatja az embert abban, ki mit választ hivatásul. Ez jelentheti azt, hogy egészen más pályára megy az illető, vagy éppen ellenkezőleg, folytatja a közössé váló hagyományt.
-
A jazz magyarországi királynője – beszélgetés Bódy Magdival Még gyerek voltam amikor a magyar televízióban minimum a fél ország, lázasan nézte a „Metronóm 77” táncdalfesztivált, nos ez akkor olyan volt, mint a mostani X faktor, csak egy kicsit mégis más! Rengeteg énekes indult el a fesztiválon
-
CrossArt a zenei égbolton Időről, időre feltűnnek a zenei égbolton új formációk, akik tehetségükkel meg akarják hódítani a közönség szívét. A magyar zenei élet most a CrossArt trióval gazdagodik. A három tehetséges fiatalt Joó Géza vette a szárnyai alá.
További interjú